هیئت شهدای گمنام

کد آهنگ

هیئت شهدای گمنام

السلام علیک یا انصار الدین الله
انشاالله بتوانیم نوکر خوبی برای شهدا باشیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

  

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به شکل گیری راهیان نور گفت: من آغازگر راهیان نور نبودم بلکه خادمی شهدا را در راهیان نور انجام دادم اما راهیان نور از روزی که کار تفحص شهدا شروع شد و نوری از مناطق عملیاتی ایجاد گردید مردم هم راهی همان سرزمین شدند.

وی ادامه داد: اصل راهیان نور زمانی شکل گرفت که در دوره اصلاحات برخی آمدند و فرهنگ دختران و پسران ما را عوض کنند؛ این بود شهدا رخ نشان دادند و کار راهیان نور شروع شد تا جلوی این حرکات دشمن گرفته شود.
یکتا به سفر مقام معظم رهبری به نقطه صفر مرزی و منطقه عملیاتی اشاره کرد و اظهار داشت وقتی حضرت آقا به عصای خود تکیه داده و فرمودند شهدا کجائید؟ آن موقع راهیان نور شروع شد.

این مسئول فرهنگی به موضوع کم رنگ نشدن راهیان نور در جامعه نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: امروز از نقطه نقطه دنیا راهی سرزمین نور می شوند چرا که امروز حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده و فقط بخشی از آن در راهیان نور خود را نشان داده است.

وی به بیان برخی از خاطرات خود از زائران راهیان نور نیز اشاره کرد و افزود: دختری امریکایی الاصل می گفت: «میخواهم خاک شلمچه را با خود به امریکا ببرم که با آن حرف بزنم».

یکتا اظهار داشت مردم امروز از فضای فرهنگی کشور ترسیده اند، به خصوص وقتی حضرت آقا فرمان جهاد فرهنگی داده اند مردم مشکلات فرهنگی را در سطح شهر می بینند و به همین دلیل مشتاق هستند به سمت راهیان نور بروند .

۹۳/۰۲/۲۶
مجید زنگی آبادی

در دولت اصلاحات

شهدا

شهیدان

Google Maps