هیئت شهدای گمنام

کد آهنگ

هیئت شهدای گمنام

السلام علیک یا انصار الدین الله
انشاالله بتوانیم نوکر خوبی برای شهدا باشیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کفش و جوراب در آوردن رجایی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ق.ظ

شهید محمد علی رجایی در سازمان ملل
داستان کفش و جوراب در آوردن رجایی و گذاشتن پای برهنه اش روی میز در یک کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل را بارها شنیده ایم اما حداقل هیچ تصویری از این قضیه ندیده بودیم .

آن زمان در اوج قضایای گروگان گیری و آغاز جنگ ایران و عراق سران کشورهای جهان مشتاق شنیدن سخنان نماینده یک کشور انقلابی بودند.

مصطفی تاجزاده که آنزمان به همراه بهزاد نبوی جزو هیأت همراه رجایی بود در خاطراتش از این سفر گفته که رجایی معتقد بوده سازمان ملل هم مثل مجلس است و چون در مجلس او صحبت هایش را با سلام به رئیس شروع نمیکند در سازمان ملل هم این کار را نخواهد کرد.

رجایی در دومین کنفرانس مطبوعاتیاش در حاشیه این اجلاس بود که پای برهنه خود را روی میز گذاشت و موجب حیرت خبرنگاران شد. به گفته تاجزاده، رجایی با این کار، که برای او و بقیه هیأت ایرانی هم غیرمنتظره بوده، می خواسته با نشان دادن آثار شکنجه دوران شاه به خبرنگارانی که از وضعیت گروگان های آمریکایی سوال می کردند، علت دشمنی ایران را با آمریکا که حامی شاه بود بفهماند.

نظرات (۱)

ﺳﻻﻡ ﻟﻄﻓﺎﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺎﻡ ﻓﺎﻃﻤﯿﻪ ﻫﻢ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ کنیدﻭﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮﺳﺎﯾﺖ ﻫﯿﺌﺖ ﺗﻌﺰﯾﻪ ﻓﺎﻃﻤﯿﻪ ﻫﻢ ﺑﮕﯿﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﻫﯿﺌﺖ ﺭﺍﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﮐﻨﻨﺪ .خداقوت
پاسخ:
سلام
ان شاالله،اگه ایشون رو هم دیدم حتما بهشون میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Google Maps