هیئت شهدای گمنام

کد آهنگ

هیئت شهدای گمنام

السلام علیک یا انصار الدین الله
انشاالله بتوانیم نوکر خوبی برای شهدا باشیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدارس شاهد به نام شهدا به کام بعضی دیگر

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

http://aheney.persiangig.com/image/baba.jpg

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، از تبعیض و ناعدالتی بین فرزندان ایثاگر و فرهنگیان در مدارس شاهد انتقاد کرد و گفت: نحوه اخذ شهریه از این دانش‌آموزان غیرقابل قبول است به گونه‌ای که فرزندان شاهد باید شهریه بپردازند اما فرهنگیان ریالی پرداخت نمی‌کنند.

حجت‌اله خدایی سوری در گفت وگو با خانه ملت، با انتقاد از نحوه فعالیت مدارس شاهد در سراسر کشور، افزود: متاسفانه این مدارس از کیفیت آموزشی مناسبی برخوردار نیست و همین امر مشکلاتی را برای دانش‌آموزان این مدارس ایجاد کرده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علاوه بر نبود کیفیت آموزشی در مدارس، نحوه اخذ شهریه از این دانش‌آموزان نیز غیرقابل قبول است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: متاسفانه مدارس شاهد به اسم فرزندان جانباز و ایثارگر فعالیت می‌کند اما به کام فرزندان فرهنگیان است زیرا از فرزندان شاهد شهریه اخذ می‌شود اما فرهنگیان ریالی از این بابت پرداخت نمی‌کنند.

وی یادآور شد: زمانی که علت دریافت نکردن شهریه از فرزندان فرهنگیان در مدارس شاهد را از مسئولان پرس‌وجو می‌کنیم می‌گویند فرهنگیان ناراحت می‌شود؛ بدون‌شک این پاسخی نیست که برای خانواده‌های شاهد قابل قبول باشد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلسنهم،‌ با بیان اینکه قرار است این موضوع را از وزیر آموزش و پرورش جویا شویم، گفت: این بی‌عدالتی تا جایی پیش‌رفته که در برخی مدارس شاهد تا زمانی که شهریه پرداخت نشده دانش‌آموز را به کلاس‌ها راه نمی‌دهند، بر این اساس قرار است سه‌شنبه (30 اردیبهشت) این موضوع را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از فانی پیگیری کنیم.

لازم می دانم در امور فرزندان عزیزم این یادگار شهیدان و معلولین و مفقودین و اسراء وقت بیشتر نموده آنان را از کودکستان تا دانشگاه به بهترین وجه اداره نمایید.                                                                                                فرمان حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ 8/2/1356

2)به مسئولین جمهوری اسلامی ایران برای چندمین بار سفارش می کنم واین نصیحت و سفارش همیشگی است که قدر این نعمتهای الهی را بدانید ودر شرایط کنونی و آینده های دور اولویت را به عزیزان و کسانی بدهند که در راه اسلام خون داده اند و مبارزه کرده اند و به شدت از بهانه جویی و سنگ اندازی و مانع تراشی و کاغذ بازی که مانع رشد آنان و ملت دلاور ایران است خودداری  ورزند                       فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ 8/2/1365

۹۳/۰۲/۲۶
مجید زنگی آبادی

فرزندان شهدا

شهدا

شهیدان

Google Maps