هیئت شهدای گمنام

کد آهنگ

هیئت شهدای گمنام

السلام علیک یا انصار الدین الله
انشاالله بتوانیم نوکر خوبی برای شهدا باشیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

روایت است صلوات خاصه پیامبر و امروز اثرات نکویی برای فرستنده صلوات دارد پس با هم صلوات هدیه می کنیم به ساحت پیامبر اکرم(ص)
اللهم صل علی محمد و علی آل محمد کما صلیت علی ابراهیم و علی آل ابراهیم و بارک علی محمدو علی آل محمد کما بارکت علی ابراهیم و علی آل ابراهیم فی العالمین انک حمید مجید

چند ویِژگی پیامبر صلوات الله علیه در قرآن :


1- دلسوز و غمخوار بودن حضرت :
لَقَدْ جَاءَکمْ رَسولٌ مِّنْ أَنفُسِکمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکم بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَّحِیمٌ(128 توبه )
رسولى از خود شما به سویتان آمد که رنجهاى شما بر او سخت است ، و اصرار به هدایت شما دارد و نسبت به مؤ منان رئوف و مهربان است

2- مهربان بودن حضرت:
فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنْتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ«آل عمران/159»
به (برکت) رحمت الهی، در برابر آنان [= مردم‌] نرم (و مهربان) شدی! و اگر خشن و سنگدل بودی، از اطراف تو، پراکنده می‌شدند. پس آنها را ببخش و برای آنها آمرزش بطلب! و در کارها، با آنان مشورت کن! اما هنگامی که تصمیم گرفتی، (قاطع باش! و) بر خدا توکل کن! زیرا خداوند متوکلان را دوست دارد.

3- وجود پیامبر صلوات الله مانع نزول عذاب و مجازات

وَمَا کَانَ اللَّهُ لِیعَذِّبَهُمْ وَأَنْتَ فِیهِمْ وَمَا کَانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ یسْتَغْفِرُونَ«33 سوره انفال »
ولی (ای پیامبر!) تا تو در میان آنها هستی، خداوند آنها را مجازات نخواهد کرد؛ و (نیز) تا استغفار می‌کنند، خدا عذابشان نمی‌کند.

۱ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۱
بچه هیئتی

http://img.tebyan.net/big/1390/10/20120118132406445_rahlathazrat-mohammad-hassan-03.jpg

ابن عباس گفت:چون امام مجتبی(ع) به عالم بقارحلت فرمود ؛
امام حسین (ع) مرا و عبدالله بن جعفر و علی پسرمرا طلبید و آن حضرت را غسل داد و خواست که در روضۀ منوّرۀ حضرت رسول را بگشاید وحضرت را داخل کند
پس مروان و آل ابی سفیان و فرزندان عثمان جمع گشتند و مانع شدند و گفتند عثمان شهید مظلوم به بدترین مکانها در بقیع دفن شود و حسن با رسول خدا ، این هرگز نخواهد شد تا نیزه ها و شمشیرها شکسته شود و جعبه ها از تیر خالی شود.
درروایتی جنازۀ آن حضرت راتیرباران کردند تا آنکه هفتاد تیر از جنازۀ آن جناب بیرون کشیدند.
بنی هاشم خواستند شمشیرهارا بکشند و جنگ کنند،امام حسین(ع)فرمود:به خداسوگند می دهم وصیت برادرم راضایع نکنید وچنین مکنید که خونی ریخته شود،پس با ایشان خطاب کرد که اگر وصیت برادرم نبود هر آیینه می دیدید چگونه اورا نزد پیغمبر(ص)دفن می کردم و بینی های شمارا بر خاک می مالیدم،پس جنازۀ آن حضرت را برداشتند و به جانب بقیع حمل دادند و نزد جدۀ او فاطمه بنت اسد رضی الله عنها دفن کردند.
(برگرفته شده از کتاب منتهی الامال)

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۹:۰۶
بچه هیئتی

وارد منزل این جانباز که شدیم آقای محمدزاده و خانواده‌اش به استقبالمان آمدند، تصورش را هم نمی‌کردم، این‌همه رشادت و از خودگذشتگی را از کمتر کسی دیده‌ام، مردی ۷۴ ساله که ۲۴ بار صورتش را جراحی کرده است اما با تمام این اوصاف هنوز هم نمی‌تواند به‌درستی صحبت کند، غذا بخورد، نفس بکشد، ببیند، استشمام کند و… .

مردی با چهره‌ای درهم اما با قلبی پاک و ساده به استقبالمان آمد، تصورش برایم سخت بود، برای نخستین بار بود که جانبازی را با چنین چهره‌ای می‌دیدم، تا امروز هر وقت سخن از جانباز به میان می‌آمد ویلچر و دست و پای قطع‌شده به ذهنم خطور می‌کرد، هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم جانبازی از ناحیه صورت آسیب دیده باشد.

۱ نظر ۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۷:۴۳
بچه هیئتی

با کلیک برروی عکس ،تمامی عکسها را تماشا کنید

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/13930925143216ca4.jpg

۲ نظر ۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۸
بچه هیئتی

جهت ثبت نام برروی عکس کلیک نمایید

http://ammarfilm.ir/Media/Slider/3708slider.jpg

۰ نظر ۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۱
بچه هیئتی

جهت ثبت نام برروی عکس کلیک نمایید

http://safireaflak.ir/manager/uploads/%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%20%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7.jpg

۰ نظر ۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۶
بچه هیئتی

اسنادی که نشان می دهد تحریم‌ها پیشنهاد سران فتنه به امریکا بود

۱ نظر ۲۵ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۰
بچه هیئتی

دوران دانشجویی نان سنگک گرفته بودیم و می‌آمدیم طرف خوابگاه که متوجه شدیم چند تا سنگ به نان‌ها چسبیده!
مصطفی سنگ‌ها را کند و برگشت سمت نانوایی!
وقتی تعجب ما را دید، گفت: «بچه که بودم یک بار نون سنگک خریدم، چند تا سنگ بهش چسبیده بود، خونه که رسیدم بابام سنگ‌ها رو جدا کرد داد دستم و گفت: برو بده به شاطر، نونواها بابت اینا پول می‌دن...»

۰ نظر ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۵
بچه هیئتی

۰ نظر ۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۲
بچه هیئتی

۰ نظر ۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۳
بچه هیئتی
Google Maps