هیئت شهدای گمنام

کد آهنگ

هیئت شهدای گمنام

السلام علیک یا انصار الدین الله
انشاالله بتوانیم نوکر خوبی برای شهدا باشیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

مروری بر مهم ترین هشدار های سید حسن نصر الله به گروهک تروریستی داعش که در دیدار ایشان با فرماندهان پیش آهنگ حزب‌الله لبنان برای جنگ با گروه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در عراق آماده است


زمانی که مردی به نام علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران حضور داشته باشند، هیچ چیزی برای مقدسات ما در جهان رخ نخواهد داد



برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۰
بچه هیئتی


یکی از سران بارز و سخنگوی تشکیلات تروریستی "داعش" از عناصر این گروه تروریستی خواست به پیشروی خود ادامه دهند. وی مدعی شد: "هنوز تنور جنگ به اندازه کافی داغ نشده است و این تنور تنها در بغداد و کربلا داغ خواهد شد. پس خود را برای آن آماده کنید."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر سخنگوی داعش از عناصر این گروهک تروریستی خواست علاوه بر خودداری از عقب نشینی از مناطقی که به اشغال درآورده اند، به سوی بغداد پیشروی کنند. زیرا به باور داعش، تسویه حساب در بغداد خواهد بود.
عدنانی همچنین در این بیانیه به شدت از نوری المالکی نخست وزیر عراق انتقاد کرده و علاوه بر توهین و دشنام، خطاب به وی می گوید: "ما تسویه حساب سنگینی داریم. اما تسویه حساب در سامرا و بغداد نخواهد بود. بلکه این امر در کربلا و نجف اتفاق خواهد افتاد. منتظر باشید که ما هم در انتظار شما هستیم."
عناصر گروه تروریستی داعش که از گروهک های وابسته به القاعده و بقایای گروهک های وابسته به صدام و شماری از افسران ارتش رژیم بعث تشکیل شده است، اخیرا توانست با حمله به شهر موصل مرکز استان موصل (دومین استان بزرگ عراق)، آن را به کنترل خودشان دربیاورند.

همچنین عناصر تروریستی مذکور که از سوی برخی طرفهای منطقه ای و فرامنطقه ای حمایت می شوند، روز چهارشنبه شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین را نیز به اشغال درآوردند.
اما پیشروی این تروریست ها در اطراف شهر سامرا در 110 کیلومتری شمال بغداد که مرقد امامین عسکریین (ع) در آن واقع شده است، متوقف شده است

تصاویر جنایات داعش 14+


۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸
بچه هیئتی

پیکرهای پاک ۸۴ شهید دوران دفاع مقدس امروز از مرز شلمچه به میهن بازمی‌گردد. پیکرهای مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، جزایر مجنون و شرق دجله شناسایی شده است.

 پیکر مطهر ۸۴ شهید تازه تفحص شده در خاک عراق امروز در آیین ویژه‌ای از مرز شلمچه وارد خاک وطن می شود. مسئول تفحص شهدای ایران در عراق گفت: این شهدای والامقام دفاع مقدس در مناطق عملیات فاو، مجنون، شلمچه و شرق دجله و در عملیات های کربلای ۵ ، بدر، خیبر و تک دشمن در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ عشقی افزود: پیکر مطهر این شهداء درچهاردهمین مرحله تفحص برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خاک عراق کشف شد.

مراسم استقبال رسمی از پیکرهای این شهیدان ساعت ۱۰ امروز با حضور نیروهای مسلح ، مسئولان محلی و لشکری و ملت شهید پرور ایران اسلامی در پایانه مرزی شلمچه برگزار می‌ شود 

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۷
بچه هیئتی


http://shiaupload.ir/images/69771977016809396564.jpg


                                                             اینجا کلیک نمایید


۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۸
بچه هیئتی

دکتر جوئل هانتر یکی از افراد پرنفوذ در کاخ سفید با عنوان رسمی "دستیار ارشد کلیسای نورتلند" است که در راس هیأتی ۳۰ نفره تحت عنوان هیأت مذهبی آمریکایی به ایران سفر کرد.
سفر "مشاور اوباما" به ایران در سکوت رسانه‌ای!

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۷
بچه هیئتی

ایشان در دیدارهای مختلف بر جایگاه جوانان در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی اشاره کرده اند و از مسئولان خواسته اند که بر نیروی نسل جوان تکیه و اعتماد کنند : « من به نسل جوانِ امروز کشورمان اعتماد دارم. من با همه وجود معتقدم که نسل جوانِ امروز خواهد توانست نقش تاریخى خود را در همه امتحانهاى دشوار ایفا کند.»


http://8pic.ir/images/fqvkli1thbhau53ksiu1.jpg


۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۸
بچه هیئتی

پاداش صبر بزرگ مادران شهدای گمنام، روشنی چشم آنان به مژده رحمت الهی خواهد بود

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/13930319115739196.jpg

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۱
بچه هیئتی

غلامعلی حداد عادل در مراسم رونمایی از منظومه گفتمان

پیشرفت اسلامی در منویات مقام معظم رهبری گفت:

طی 25سال گذشته که از آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای می‌گذرد،

همیشه بین سخنان ایشان به عنوان قله نظام و‌ آنچه دولت‌ها عمل می‌کردند،

فاصله وجود داشته است.

http://revolution.shirazu.ac.ir/wp-content/uploads/2011/10/es_news_8.jpg

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۰
بچه هیئتی

عیادت مقام معظم رهبری از آیت الله مهدوی کنی


http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/1393031519173affa.jpg


دانلود فیلم در ادامه مطلب

۱ نظر ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۹
بچه هیئتی

مراسم شبی در محضر قرآن همراه با ختم کل قرآن کریم

بمناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در مورخه 93/3/14 بعد از نماز مغرب و عشاء در محل حرم مطهر شهدای زنگی آباد


http://old.ido.ir/myhtml/news/1390/m12/139012031861.jpg

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۷
بچه هیئتی
Google Maps