هیئت شهدای گمنام

کد آهنگ

هیئت شهدای گمنام

السلام علیک یا انصار الدین الله
انشاالله بتوانیم نوکر خوبی برای شهدا باشیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهید مدافع حرم

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

روابط عمومی کل سپاه از شهادت سردار حمید تقوی در دفاع از عتبات عالیات در شهر سامرا خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در سامرا خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ مقاومت و بیداری اسلامی نقش آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسکری (ع) به شهادت رسید.
این اطلاعیه افزوده است: شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دروان دفاع مقدس بود که پدر و برادر گرانقدر وی نیز در دوران جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت سرتیپ پاسدار حمید تقوی به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور خوزستان و خانواده و بستگان این شهید والام مقام اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تقوی در تهران فردا ( 8 دی ماه) ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار خواهد شد.
پیکر مطهر این سردار رشید اسلام روز سه شنبه ( 9 دی ماه) در اهواز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حاج  حمید تقوی در شهر اهواز به دنیا آمد و با شروع نهضت حق‌طلبانه مردم ایران به‌رهبری حضرت امام خمینی(ره) فعالانه در مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی مشارکت جست و فعالیت‌های بسیاری را جهت پیروزی انقلاب اسلامی به عمل آورد. از ابتدای شروع تجاوزات دشمن بعثی به میهن اسلامی‌مان در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشت. در روزهای ابتدای جنگ با جمع‌آوری نیروهای بااستعداد و شجاع بومی منطقه دشت آزادگان اقدام به تشکیل واحد اطلاعات عملیات در جبهه سوسنگرد نمود تا بتواند با شناسایی تحرکات دشمن متجاوز مانع پیروزی دشمن شده بیشترین ضربات را بر ارتش صدام وارد نماید.

شهید حمید تقوی به‌سرعت تبدیل به یکی از فعال‌ترین عناصر اطلاعات عملیات جبهه‌ها در جنوب در بخش برون‌مرزی شد.

در حالی که سوسنگرد به‌عنوان یکی از جبهه‌های حساس و مهم از چند طرف توسط دشمن تهدید می‌شد حاج حمید تقوی به‌عنوان مسئول اطلاعات این محور با کمک شهید مهدی زین‌الدین به‌عنوان جانشین کارهای بزرگی انجام داد.

این شهید بزرگوار در عملیات خیبر شاهد شهادت پدر و در عملیات والفجر8 شاهد شهادت برادرش بود. در پایان جنگ او همچنان به مبارزه خستگی ناپذیر خود علیه استکبار ادامه داد و برای پیوستن به پدر و برادر شهیدش بی‌تابی می‌کرد تا اینکه در ادامه رسالت گرامی جنگ تحمیلی و برای تحقق شعار امام(ره) که فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد در سرزمین عتبات عالیات و در دفاع از حرمین شریف به آرزویش رسید.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید دلاور جبهه اسلام فردا دوشنبه 8 دی‌ماه 1393 ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در تهران انتهای خیابان پیروزی میدان شهید کلاهدوز برگزار و سپس برای تشییع و خاک‌سپاری در زادگاهش به اهواز منتقل خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Google Maps